Garantie & Klachten
Jouw recht op een deugdelijk product
Op alle producten die jij bij ons (Coloursuits) hebt gekocht, bevat de wettelijke garantie. Dit houdt ervan dat jij altijd recht hebt op een deugdelijk ('goed') product. Je mag verwachten dat een product dat je bij ons hebt gekocht, datgene is of doet wat jij er, redelijkerwijs, van mag verwachten. Wat je mag verwachten van een product, hangt onder meer van het soort product en de informatie die je hebt gekregen. Dat betekent dus ook dat als jij onrealistische verwachtingen hebt, wij hier niet verantwoordelijk voor zijn.
Als het gebrek binnen de garantie vervalt, dan zullen wij gratis zorg dragen voor reparatie of (indien reparatie redelijkerwijs niet mogelijk is) vervanging. Neem contact met ons op via e-mail ( info@coloursuits.nl ), het contactformulier van ons Facebook- of Instagram-account, en dan komen we zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.
Heb je een klacht?
We hopen natuurlijk van niet, maar het kan altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met het product van onze service. Ben je niet tevreden? Laat dit ons dan weten via info@coloursuits.nl . Vermeld in uw e-mail in ieder geval uw naam, bestelnummer, en omschrijving van de klacht. Wij reageren in principe binnen 14 dagen op jouw klacht. Indien het niet mogelijk is om een inhoudelijke of definitieve reactie te geven binnen deze termijn, zullen we in ieder geval de ontvangst van uw klacht bevestigen en krijgen je van ons een indicatie van de termijn waarbinnen wij verwachten dat jij een expliciete of aanbevolen reactie kunt geven.
Jij hebt als consument ook de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen aan het Europese online geschillenbeslechtingsplatform. Dit ODR-platform kun je vinden op: http://ec.europa.eu/odr .