Garantie & Klachten
Jouw recht op een deugdelijk product
Op alle producten die jij bij ons (Coloursuits) hebt gekocht, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat jij altijd recht hebt op een deugdelijk (‘goed’) product. Je mag verwachten dat een product dat je bij ons hebt gekocht, datgene is of doet wat jij er, redelijkerwijs, van mag verwachten. Wat je mag verwachten van een product, hangt onder meer af van het soort product en de informatie die je hebt gekregen. Dat betekent dus ook dat als jij onrealistische verwachtingen hebt, wij hier niet verantwoordelijk voor zijn.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of (indien reparatie redelijkerwijs niet mogelijk is) vervanging. Neem contact met ons op via e-mail (info@coloursuits.nl), het contactformulier of ons Facebook of Instagram account, en dan komen we zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.
Heb je een klacht?
We hopen natuurlijk van niet, maar het kan altijd voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent met het product of onze service. Ben je niet tevreden? Laat dit ons dan weten via info@coloursuits.nl. Vermeld in jouw e-mail in ieder geval jouw naam, bestelnummer, en omschrijving van de klacht. Wij reageren in principe binnen 14 dagen op jouw klacht. Indien het niet mogelijk is om een inhoudelijke of definitieve reactie te geven binnen deze termijn, zullen we in ieder geval de ontvangst van jouw klacht bevestigen en krijg je van ons een indicatie van de termijn waarbinnen wij verwachten jou een inhoudelijke of definitieve reactie te kunnen geven.
Jij hebt als consument ook de mogelijkheid om jouw klacht voor te leggen aan het Europese online geschillenbeslechtingsplatform. Dit ODR platform kan je vinden op: http://ec.europa.eu/odr.