WORLDWIDE SHIPPING

Veelgestelde vragen

 Hoe kan ik COLOURSUITS het beste bereiken?

Heb je vragen over een bestelling of product dan kan je contact opnemen via het contactformulier of via de mail [info@coloursuits.nl]. Wij streven er naar om binnen 24 uur te antwoorden op je vragen. 

Hoe kan ik bestellen?

Heb je een item gevonden die je graag wilt bestellen? Selecteer nu jouw maat en klik op 'in winkelmandje'. Je kunt ondertussen gewoon verder shoppen, maar let op dat de items in je winkelmandje niet worden gereserveerd voor je. Ben je klaar met shoppen? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje 'winkelmand' rechtsboven. Klik vervolgens op 'plaats bestelling' en je kunt je bestelling afronden. 

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Is het product toch niet helemaal naar wens? Geen probleem, ongedragen en in originele staat verkerende producten mogen altijd geretourneerd worden binnen 14 dagen. 

Een retour kan je gemakkelijk aanmelden via ons retourportaal. Hier kan je ook een retourlabel aanvragen. Verstuur het product in originele verpakking met je pakbon naar ons terug. 

Meer informatie over retourneren vindt je hier

Wat is het retourtermijn? 

Ons retourtermijn is 14 dagen na ontvangst van je bestelling. 

Wat is het retouradres van COLOURSUITS?

Coloursuits | Frankweg 65A | 2153 PD | Nieuw Vennep | Nederland

Wanneer ontvang ik het geld van mijn retour terug op mijn rekening?

Zodra je retour bij ons binnen is ontvang je binnen 14 dagen het geld terug op de rekening waarmee de bestelling is betaald.

Mogen sale items geretourneerd worden?

Ja, ook als je een product in de sale hebt gekocht kun je de bestelling binnen 14 dagen na ontvangst annuleren of retourneren. 

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Onze levertijd is 1-3 werkdagen [dit geldt niet voor de pre-orders]. Als je in het weekend besteld wordt je bestelling de eerst volgende werkdag verzonden. 

Wanneer ontvang ik mijn track & trace code?

Je ontvangt de track & trace code op de dag van verzending na de eerste scan van DPD op het sorteercentrum. Dit is meestal 's-avonds na 18:00 uur als de post bij ons is opgehaald.

Geen track & trace ontvangen? Neem contact met ons op. Vaak komt het door een onjuist ingevuld mailadres. Wij kunnen je dan alsnog de track & trace code versturen.

Kan ik mijn bestelling afhalen op jullie locatie?

Ja, je kan als bezorgmethode tijdens het afrekenen 'Ophalen' kiezen. Stuur ons een mailtje of een berichtje om een afspraak te maken om jouw bestelling af te halen [zodat er zeker iemand aanwezig zal zijn!]. Ook kan je jouw retourzending afgeven bij ons op locatie; stuur ons hiervoor ook even een mailtje of berichtje om een afspraak te maken.

Hoe kan ik een influencer worden van COLOURSUITS?

Wij staan altijd open voor leuke samenwerkingen. Lijkt het je leuk om een samenwerking aan te gaan en heb je meer dan 20.000 volgers op instagram? Stuur dan een mail naar info@coloursuits.nl.